Розробка логотипу

Логотип для компанії

Сьогодні багато компаній хочуть створити логотип, щоб запам’ятатися клієнту, привернути його увагу. Вдалий фірмовий знак організації – це те, що дозволяє будь-якій людині відразу, як тільки вона подивилася на нього, зрозуміти, в якій сфері працює фірма та які її особливості. Якщо людям подобається зовнішнє оформлення вашого бренду, то вони будуть більш відкриті для всього, що він їм пропонує.

Професійна розробка і створення логотипу вимагає поєднання складних дизайнерських навичок, знання теорії графічного дизайну та вдалого застосування умінь. Будь-який дизайнер, маючи навички роботи у графічному редакторі, може зробити фірмовий графічний малюнок компанії, але для повного освоєння всіх аспектів ремесла потрібно принаймні кілька років.

Невеликою частиною створення фірмового стилю організації виступає дизайн логотипа. Важливо знати, що символ або торгова марка є центральним елементом ідентичності бренду. Всі ми усвідомлюємо, що логотип є складовою фірмового стилю, який найчастіше запам’ятовує аудиторія.

Ребрендінг логотипу​

Переробити лого

Логотип кожної компанії ‒ це її індивідуальний стиль, те, як її будуть в подальшому сприймати люди і відрізняти від конкурентів.

Якісний логотип обов’язково відповідає трьом основним правилам:

⦁ він повинен зачепити споживача;
⦁ він повинен запам’ятатися споживачеві;
⦁ він повинен відображати суть діяльності конкретної компанії.

Принципи створення

Наявність символіки на рекламній продукції, товарах та інших носіях дозволяє не тільки ідентифікувати бренд, але й створити щодо нього підвищену довіру. Хороший логотип (Львів) повинен працювати на позитивне враження про компанію, виділяти її серед конкурентів, а також максимально точно відображати її суть та політику.

Щоб він дійсно працював, при виготовленні важливо керуватися наступними принципами:

  • простота сприйняття – допомагає у створенні стилю; дивлячись на зображення, клієнт має чітко усвідомлювати суть фірми чи продукту;
  • оригінальність – лого у Львові повинно запам’ятовуватися та бути унікальним;
  • гармонійність – обов’язкова відсутність зайвих елементів, які значно ускладнюють його сприйняття, а всі деталі, зокрема шрифти та колірні елементи, повинні поєднуватися між собою;

Також важлива пропорційність – пропорції малюнка або написи повинні гармонійно виглядати на невеликих носіях і при багаторазовому збільшенні.

Як виготовляється

Розробка логотипів здійснюється у кілька етапів. Перші – це аналіз діяльності підприємства, конкурентів, виробництво попередніх ескізів, далі йде презентація та оцінка ефективності нового фірмового знаку. На наступних етапах здійснюється коригування та презентується кінцевий результат. Сьогодні можна без проблем швидко замовити зробити логотип, який буде працювати на вашу компанію, залучати цільову аудиторію, допомагати їй виділяти ваші товари та послуги серед інших.

НАШІ РОБОТИ:

Не знайшли потрібну продукцію, потрібна допомога?

Зв’яжіться з нами. Ми допоможемо 🙂

Категорії

  • Немає категорій